Halaman

Sabtu, 14 Mei 2011

Hobi Baru...

 Sekarang aku masih duduk di rumah . Aku duduk dekat rumah ni banyak benda boleh buat . Tapi aku sekarang dah dapt hobi baru (baru ke??? macam lama :))) . Sekarang aku lebih gemar baca novel (Dak saster katakan) . Aku tetap juga membuat hobi baru aku ni . hampir setiap bulan mesti da novel baru yang aku beli . Mak aku cakap : dari ko beli buku - buku tu bek ko beli makan dak kenyang . Abah aku pulk cakap : Biarlah.. sekurang - kurangnya dapat juga dia mengisi masa yang terluang . Lau beli makanan, nikmatnya sekejap je . Lau dia baca buku leh berulang -ulang kali nikmatnya. (alamak macam terbalik je, ptot ye mak yang cakap panjang tapi ni abah pulak ...hehehehe ) sekarang aku sibuk menhabiskan membaca nove dekat rumah termasuk lah novel online.. Jom lah kawan - kawan kita habiskan masa keseorangan  melayan aktiviti bersama saya.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...