Halaman

Selasa, 26 April 2011

Menanti Kamu

Saat yang ku nantikan akan tiba pada hari esok atau lusa (26 dan 27 april) . Hampir 2 bulan tidak berjumpa (Winduya) . bangga Sedikit kebahagiaan dapat dirasai untuk berjumpa dengannya . walaupun pada orang lain "Ala baru 2 bulan!!!!!" tetapi pada aku semua 2 hanya gurau`n semata - mata . Aku tetap kuat semagat untuk terus menungu kepulangan dia . Macam lagu ni


Campai ke 2 bulan aku tunggu dia??? (baru nak pikir) Sampai rasanya sebab dari tarikh ambik resul 21 feb campai esok . Tapi banyak betul dugaannya nak tunggu dia balik . Mulut orang bukannya kita boleh tutup . (memangla mulut orang tak ada pada kita APA lah!!!!) Mulut kita la yang sepatutnya ditutup sebab x payah nak cerita pasal orang bak kata abah "Diri sendiri tak betul sibuk nak mengata orang lain. Belajar la menghormati orang" .  Mak pesan pulak "Kalau kita sedih dan terasa kata - kata orang kita tak payah cerita dengan orang, biar hati kita saja yang menangis dan bibir mengukir senyuman . Walaupun berselisih berjumpa dengan orang yang tidak suka kita, kita perlulah mendoakan yang baik kepada dia . Disebabkan dia tidak suka dekat kita barulah kita tahu apa kita buat tidak semestinya ada orang suka ." Panjangkan pesanan mak aku . hahahaha

Aku akan tetap menunggu kamu ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...