Halaman

Isnin, 15 Ogos 2011

Orang gembira tapi aku sedih



Hai.. hari ni masuk puasa kali ke 16.. aq dah mkin merasakan aku tidak suka mendengar.. nak tahu apa yang aku tak suka dengar.. LAGU RAYA 


aku bukan tak nak menyambut tapi aku rasa sangat sedih bila dengar lagu hari raya..
SETIAP kali nak dekat raya pasti nenek aku akan masuk hospital..
aku pun tak tak tahu la kenapa..
campai aku pun takut dengan hospital so on yang berkaitan dengan hospital.. 
wlpon Nurce yang tak bersalah..

tahun sebelum ni dekat sebulan kami berpuasa nenek di hospital.. 
tapi alhamdulilah tahun ni 4 hari je.. (miggu pas)
yang buat aku sedih bila hari raya sebelum ini.. uncle and aunty tak bertandang ke rumah..
sedih bila tengok rumah2 kawan" jiran".. da yang bertandang..
bila kami ingin bertandang kami memikirkan nenek yang tidak sihat..

sedih ye... :(
mengharapkan raya tahun ini tidak seperti sebelum ini..






your@email.com
http://www.yoursite.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...