Halaman

Isnin, 15 Ogos 2011

KEMBAR SAYA


Salam..
hari ini aku nak cerita pasal my KEMBAR...
kembar aku ni aku baru kenal dalam baru je beberapa tahun yang lepas..



ini gambar kami berpakaian sekolah


bila ada waktu terluang kami akan hangout bersama - sama.. shoping..
tension mod...

kami hangout bersama"

bila kami berselendang

kami selalu bersama.. melukis.. mewarna..
senang kata bila kami bersama lebih banyak borak dari buat kerja..
hahahaha.. last" kerja yang kena hantar cepat jadi lambat... hahaha
kami lebih suka enJOy...


enjoy pon kami tidak lupa dengan warisan turun temurun dengan
memakai Baju Kurung

bila ikot rombongan kami akan memakai baju Koprat sebab kami dari
Falkuti yang sama
Falkuti Sastera & Seni Visual..

lau nak cerita lagi banyak la... so nak tanye sama tak muka kami???
nampak macam Kembar x???
adakan... ni la kembar saya....

sekian :)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...